All in naar Marokko: Limerick voor de Vrijheid.

16-04-2014 16:03
Er was eens een man in Den Haag,    
die zei: “Hét Probleem van vandaag,    
voor de hele natie    
is de immigratie.   
En dat zeg ik maar al te graag.”   
 
“Ik zeg daar natuurlijk niet bij,   
dat dat ook weer terugslaat op mij.   
Mijn grootouders kwamen   
uit Indië, samen   
naar Nederland, open en vrij.”   
 
Hun dochter haar zoon, “onze Geert”   
is niet zo goed geïntegreerd,   
Vergeet steeds de “multi”   
in Hollandse “culti”,   
en vanaf daar ging het verkeerd   
 
“Wie meedoen aan duistere zaken,   
zal ik in hun Hollands-zijn raken.   
Die identiteit,  
die raken ze kwijt,   
dat heeft met mijn haar niets te maken!”   
 
Nu is er een hoop aan de hand:   
hij zette een groep aan de kant   
Niet “de criminelen”   
(dát kan niemand schelen),   
maar één groep uit “Groot-Nederland”.   
 
De wreker van zijn generatie,   
verviel zo in discriminatie.   
En niet alleen hij,   
zijn hele partij   
viel bij heel het land uit de gratie.   
 
´t Is tijd om de straat op te gaan,   
voor waar wij wél samen voor staan   
Ja, “samen”, want wij,  
zoals Rayman al zei,  
zijn “allemaal óók Marokkaan¨!   
 
Wie Nederlands vrijheid wél kent:    
Kom samen! Dit is het moment.   
Of je nu Marokkaan,    
of Antilliaan,   
Chinees, Turk of Indier bent.    
 
Want "samen", geen haatzaaierij   
dat maakt Nederland pas echt vrij.   
Dat Grote Probleem,   
is hij, hij alleen.   
Eén minder voldoet volgens mij.   
 
Tot zover voorlopig de show   
verzorgd door Geert Wilders & co.   
Nog één tip van mij:   
neem een jaartje vrij,   
all-in naar Marokko. Ofzo.   
 
Meer dan 5.000 aangiften gedaan, ik ben Trots op Nederland :P
De groeten uit Ecuador!  
 
Van Nelleke van project imagine all the people. Dat zeg ik. All the people.
 
(Lees ook: "Wreker van zijn Indische voorouders. De politieke roots van Geert Wilders." https://stgdebrug.nl/Artikelen/wildersroots.htm )  

—————

Terug