De website, een geleende backpack en de eerste prikken!

01-02-2013 13:00

 

Jaa, de website werkt! www.projectimagine.nl/ Een erg mooi verjaardagscadeau van Thijs, dankjewel! 

Daarnaast begint mijn reisuitrusting al redelijk uitgebreid te worden: ik mag Koen zijn backpack mee (super!!), zijn binnenslaapzak, en zijn multitool (een soort groot zakmes maar dan met uitklapbaar klein gereedschap). Daarnaast kreeg ik goede schoenen van mijn ouders, en een dieven-proof mp3-speler: zo'n langwerpige met 3 knopjes en een schermpje waar de titel én artiest niet tegelijk op passen :). Als het goed is, heb ik binnenkort ook mijn telefoon (jaja, Nel met een touch-screen... Hip! Nog even wennen aan het idee ;P), en samen met alles wat ik intussen al verzameld had, begint het er al op te lijken! 

Ik heb intussen ook mijn eerste prikken gehad, Gele Koorts, Hepatitis A en Rabies (I) hebben ze al gedaan, en de komende maand moet ik nog terug voor de laatste vier. Dat bleek dus veel sneller te gaan dan ik dacht, ook omdat ik Hepatitis B al als geneeskunde student heb gekregen... :) Fijn! 

Nu is het nog wel even kijken wanneer ik mijn auto-examen kan gaan doen, de eerste 14 lessen zitten erop ... Het is toch wel handig om soms in een auto te kunnen rijden in plaats van de motor! Wordt nog aan gewerkt dus. 

Dat was de update voor nu, waarschijnlijk gaan de berichtjes elkaar nu sneller opvolgen want de laatste fase van voorbereiding is ingezet! :D 

Groetjes voor nu en tot de volgende keer weer!

P.S. Oh ja, ik heb ook eindelijk alle verhalen van mijn jaar in Spanje verzameld: als je het leuk vindt, kun je ze terugvinden op   nellekereckers.waarbenjij.nu/

—————

Terug


Onderwerp: De website, een geleende backpack en de eerste prikken!

Geen commentaar gevonden.