Louis (van Gaal) Samba 2014

07-07-2014 19:42
Ik weet niet of het komt doordat er hier zoveel Duitse voetballiefhebbers en Ecuadoriaanse "voor het eerst naar het WK"-supporters zijn, maar dat er onder de douche ineens een Louis van Gaal Samba in je opkomt? Never ask... :P 
 
Ooooh Louis, aai aai oooh
Van Gaal, van Gaal, van Gaal. (2x)
 
"Dit zijn mijn woorden: 
de wereldbeker is in ons bereik.
We kunnen uren discussieren, 
ik heb uiteindelijk toch gelijk."
 
"Op die voorzet tegen Spanje was getraind.
Dat Van Persie ´m zo afmaakt, 
is dus helemaal niet zo vreemd."
 
De wraak van Robben
Casillas haalt ´m vijf keer uit het net
de Nederlandse eer 
was na één wedstrijd al gered.
 
Ooooh Louis, aai aai oooh
Van Gaal, van Gaal, van Gaal. (2x)
 
Mijn wissel Memphis,
een assist en een doelpunt bovendien
ik had die 2-0 overwinning
op Chili ook allang voorzien.
 
De ambitie laat zich makkelijk vertalen
Vamos ao final, pois! We gaan naar de finale
 
"Alles gewonnen, 
na de groep treffen we Mexico, en kijk:
ik houd Sneijder in de basis
en die maakt 1-1 gelijk."
 
"Ik breng Klaas-Jan in 
en ik stuur ze op gevoel
met vijf man in de aanval
naar het Mexicaanse doel."
 
Ooooh Louis, aai aai oooh
Van Gaal, van Gaal, van Gaal. (2x)
 
Klaas-Jan mist niet,
we gaan door met Costa Rica deze keer,
die met zijn elven de nul bewaken
maar wij willen meer. 
 
"Het wordt verlengen tot de penalties
en dan
wissel ik de keeper,
gewoon omdat het kan."
 
"Dit zijn mijn woorden,
wij gaan met die beker aan de haal."
Wat kan Messi ons nou maken?
Wij hebben Van Gaal!
 
Aan de andere kant van de eeeh... medaille (?), luister naar "Brazil 2014: all for the show" op https://www.youtube.com/watch?v=MxRhXmSJP2A&list=UUpMrlwsjn42jrGBb42mTZrw
 
En zie ook "Brazilië 2014: zaken, oorlog en voetbal... it´s all in the game" op https://tinkywong.webnode.nl/news/brazilie-2014%3a-zaken%2c-oorlog-en-voetbal%E2%80%A6-it%C2%B4s-all-in-the-game/
 

Deze blog is deel van mijn project Imagine all the people. Voor dit project werk ik voor een paar jaar in verschillende landen als vrijwilliger en schrijf ik regelmatig een stukje over mijn ervaringen. Op die manier wil ik mensen met elkaar in contact brengen, ze nieuwsgierig maken en hun blikveld een beetje verruimen zodat ze zich wat meer bewust worden van hun positie in die wereld. Zo wil ik proberen de wereld een beetje beter te maken en anderen te inspireren om op hun manier hetzelfde te doen. 

Doe mee! :D Like de facebook pagina, deel de verhalen of doe een donatie en ... nou ja, spullen kun je niet winnen, maar je wordt wel deel van deze "olievlek" van positieve bewustwording die dankzij jou een beetje groter wordt! Dat is ook een beetje winnen, toch? :P Alvast bedankt! (Facebook: www.facebook.com/pages/Project-Imagine-all-the-people/210147532462086)

 

—————

Terug