Vertraagd nieuws & het Teaching English certificaat is binnen!

04-07-2013 23:45

Hallo!

Jazeker, na een maand hard werken is het certificaat binnen... (check de blog) en na een extra maand in Spanje heb ik mijn Spaans kunnen oefenen voordat ik naar Ecuador vertrek, en mijn straatmuzikant-skills weer wat opgepoetst :D.

Als technisch wonder (uuhhm) had ik niet gevraagd wat "er is internet" precies betekende in dit geval, dus ik moest het doen met een USB-modem van 200 mb per maand. Dat zei me nog niet zoveel, tot ik erachter kwam dat ik 10 mb nodig had om één plaatje voor mijn lesgeef-cursus te zoeken. Toen wist ik dat het me niet zou gaan lukken om verhalen te plaatsen én de cursus door te komen.

Vandaar dus deze vertraagde blog-update, maar ik heb wel gewoon mijn verhalen geschreven, dus om het goed te maken (?? :P) staat er één vandaag en één morgen hier op de site. Met Spaanse excuses... Nu iedereen (lees: behalve Nelly) internet op zijn telefoon heeft, is het  ook onmogelijk om nog internetcafés te vinden! Technische vooruitgang :P.

Wat nu de plannen zijn? Ik vertrek in de week van 13-16 augustus naar Ecuador. Het project van Minadores de Suenos waaraan ik in september mee zou kunnen doen, blijkt toch geen plaats voor me te hebben, dus ik moet even mijn activiteiten reorganiseren. En een feestje :D. Ik houd jullie op de hoogte,

Groetjes uit het Sonse weer! 

—————

Terug